3 akcičky

Jsem si tak nedávno říkala, že už jsem fakt dlouho nic nenapsala do deníčku. Prostě nebyl čas – nějak se pořád něco děje. Buď trénuji s páníčkem na poslušnost a nebo s paničkou ladíme můj sexy exteriérek (ne, že bych musela něco ladit, ale panička se pořád pokouší nějak dát dohromady můj a její zevnějšek při postoji – peklo).

Všechno tohle blbnutí mělo za následek jednu velkou cestu do Českých Budějovic. To byla teda slušná štreka – musela jsem v neděli vylízt z pelíšku už kolem půl 6 ráno a jet do nějakýho prdelákova na jihu Čech – to si teda příště, k…., rozmyslím. Ale zase na druhou stranu jsem musela. Panička a páníček měli pocit, že už je načase někam zajet a potěšit oko diváků dobrmaních výstav.

Když jsme tam na jih dojeli, tak to byl fakt šrumec = všude hafo psů, všichni vyvonění a netrpělivě čekali na svoji chvilku v různých kruzích. Já jsem byla u toho nedrsnějšího kruhu – kruhu č. 6 – tam byli dobroušové. V mojí kategorii nás bylo 6 holek – jako všechno kočky. Chvilku jsme tam spolu běhaly dokolečka, postávaly a koukaly na pana Vondrouše. No a nakonec ten divnej pán, co nám všem koukal do pusy, jestli jsme mu asi něco nesnědly, páničkám něco řekl a byl konec. Jako já bych tam s holkama ještě klíďo chvilku pobyla, ale bylo tam najednou nějak husto – paničky ostatních fenek byly nějak podrážděný a tak jsme radši šli.

Třída mladých
V1 CAJC Diabolla Coldplay /Bentley od Dvou lvů x Afrika Coldplay/
V2 Desert Rose di Brittasgang /Charm Antis x Corleona Lady di Brittasgang/
V3 Kelly Grace od Dvou lvů /Chester v.d. Töpferstadt x Gabby od Dvou lvů/
V4 Odyssea Halit Paša /Batler de Grande Vinko x Jasmína Bohemia Gotika/
V Arka Třemšínský poklad /Gaston od Dvou lvů x Enigma Restless Heart/
VD Debee di Brittasgang /Charm Antis x Corleona Lady di Brittasgang/

Další zlomový okamžik, který asi bude dobrý, abych ti deníčku přiblížila, byl parádní srazík s bráchama a ségrama – SVOD v Sadský. To bylo teda fajn. Bylo tam ještě víc dobroušů než v tom zapadákově na jihu a ani to nebylo moc daleko. Taková louka asi 30 minut z domova. Tady jsme se sourozencem opět ukazovali exteriérek a všechny nás paní Brožová zhodnotila jako bouchače svýho plemene- se dalo čekat, samo. Líba k tomu napsala pár hřejivých slov:

Diabolla Coldplay – 5A: čistý kód. Bolča je elegantní typ dobrmana, má štíhlou hlavu, jemnější kostru, ale prostě k jejímu typu- jak řekla poradkyně chovu- má všechno akorát a pochválená byla hlavně za pohyb- běh. Diabolla se bude ještě měnit a její plná krása se ještě rozvine! Každopádně jako první z dětí už má cenný titul CAJC a našlápnuto na českého junioršampiona: tak snad se podaří ho splnit! Moc držím palce!

Byl fajn den. Celou tu akcičku (mezi námi děvčaty) vyhrály holky od Marie – jojo, holky to fakt uměj – to už je vyšší level – gratulačka.

No a poslední docela fajn věc jsem absolvovala s páníčkem v Komořanech – ZOP.
Komořany – je cvičák, kam jsme před ZOPkou párkrát museli. Asi očuchat terén. Jako já jsem spokojená – seznámila jsem se zase s dalšíma frajerama a pak jsme tam všíchni dohromady dělali ukázku našich schopností. Ty jsou samozřejmě individuální. Chodil tam s námi i Basko Beckham – to je děsnej šprt. Ani nevím, jestli tu mám vůbec zmiňovat, že tu ZOPku dal za 96b ze 100b. Prostě asi něco provedl a potřeboval si to u paničky vyžehlit. To já samozřejmě nedělám, já si udržuju svou pozici ve smečce dle hesla “nasrat“ a to hlavně v souvislosti s paničkou. Tak abych tam nebyla před těma ostatníma za trubku, jsem ZOPku složila na pohodičku. Pan Plšek nám s páníčkem nakonec dal 88 bodů – jako bylo tam sakra vedro…

Jinak na mě panička šije nějaký skoky přes překážky – prej agility. Tak uvidíme, jdem to pozítří zkusit. Snad tam budou zase fajn psi.

Vidíš, deníčku, že se nenudím.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář